Så blev jeg endelig færdig med projekt tiger.


Jeg blev kontaktet af en glad strikke, der havde strikke min hestetrøje til sit barnebarn. Nu havde en andet kært barnebarn ytret ønske om en trøje med en tiger på. Og jo, selvfølgelig kunne jeg da godt lige lave en opskrift med en tiger :-)
Det tog nu lidt længere tid en jeg havde regnet med :-) det gør det sjovt nok altid... (det kunne nu være rart hvis der var 48 timer i et døgn, i stedet for sølle 24)


Nå, men en rask søgning på google efter en lille tiger, gav oven stående resultat. Så var det bare at komme igang med at lave et brugbart mønster og finde de rigtige farver, og så igang med strikkeriet.

Men nu er den endelig strikket færdig og opskriften er lavet, så må vi håbe den vækker glæde :-)

Børnetrøje med tiger
Strikket i Arwetta Classic fra Filcolana på pind 3 
Strikkefasthed: 27 m x 35 p på 10 cm. 
Str. 2 - 10 år 
Find opskriften her

Kommentarer