For lidt tid har vi nok af...

Der er alt for lidt timer på et døgn...

Så mange planer og ideer og ting man skal nå, hver gang man kan strege en ting fra listen, kan man tilføje en masse nye ting...


Men nu har jeg da fået krydset et par ting af på listen.


Jeg har fået en profil på Ravelry, hvor man også kan finde opskrifterne: www.ravelry.com/designers/trine-mller-larsen


Og minsandten om jeg ikke også har fået lavet en side på facebook: www.facebook.com/denkreativenoerkler


På sigt er planen at der skal flere vare i shoppen, blandt andet salg af knapper, tasker, måske noget færdigstrik og garn m.m. 


Og jeg er så småt ved at stresse over de hjemmestrikkede julegaverne, i år lyder ønskerne på 3 trøje med henholdsvis en monstertruck, en hest og Minions. Har heldigvis fået lavet mønstrene, så nu mangler jeg bare garnet :-)


Men jeg har da fået strikket lidt ind i mellem, det er blandt andet blevet til:




















Kommentarer