Endnu en phonco

Så blev ponchoen endelig færdig.



Titel: Poncho med hætte
Størrelse: One Size 
Design: ©Trine Møller Larsen
Garn: G-B Big Wucht


Manglede bare de sidste 12 cm, så jeg satte en ny kande kaffe over, og mens den løb igennem kunne jeg jo lige rodede lidt tilfældigt rundt på nettet. Det resulterede i at jeg stødte på denne kjole


Jeg er vild med udskæringen, så nu har jeg fået den ide at det må være muligt af lave en tilsvarende udskæring på en strikket kjole. Jeg har mildest talt siddet op hoppet utålmodigt i stolen mens jeg fik strikket ponchoen færdig, så jeg kunne komme i gang mit nye forsøg. Er spændt på om det kan lade sig gøre :-)


Denne blev færdig den anden dag, mangler bare at hæfte ender :-)






Titel: Poncho af rester
Størrelse: M/L 
Design: http://www.hendesverden.dk/handarbejde/strik/Poncho-i-striber/
Garn: Acryl

Kommentarer