Julestressen vel overstået

Traditionen tro, var december (og det meste af november) fyldt med stress...
Alt for mange ideer, alt for mange planer om hvad men lige skal have strikket inden jul - til mig selv eller til julegaver.
Som altid først i november har jeg masser af tid, jeg skal jo ikke noget... men så skal man lige til et par fødselsdage, og så var der jo også Mortens aften og min egen fødselsdag, så skal man pludselig til en masse julefrokoster, og man skal os lige i skoven efter mos og gran og have købt julegaver osv... 
Så gik tiden, der er en uge til jul og man mangler at strikke 2 trøjer, og færdiggørelse af en tredie... Panik i stor stil :-)

Men kl. 6 om morgenen den 24. december, var de 3 trøjer endelig færdig og kunne pakkes ind. 
Trøjerne skulle afleveres kl. 10, så der blev ikke noget søvn den nat/formiddag, da jeg bagefter skulle 2 steder mere med julegaver inden jeg kunne køre hjem til mine forældre og fejre juleaften.
Ihhh hvor var jeg glad for at se min seng, da jeg kom hjem efter midnat :-)


Kl. 6 om morgenen den 24. december 
3 færdige Spiderman trøjer, strikket i strømpegarn på pind 3. 
Eget design 


Ca. kl. 4 om morgenen den 24. december
Gaaabb!!!! mangler kun kontursting og sammensyning af den sidste trøje



Ca. kl. 21 om aftenen den 23. december
Færdig med den sidste trøje, så skal der bare hæftes ender, broderes et
edderkoppespind på de 3 Spiderman ansigter og have trøjerne syet sammen.


Ca. kl. 14 den 23. december
Snart færdig med den sidste trøje



Titel: Spiderman trøje
Størrelse: 4-6-8 år 
Design: ©Trine Møller Larsen
Garn: Strømpegarn

Kommentarer